Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2019 23:07 - Визитка
Автор: dreamer29 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.05.2021 22:18


 Аз знам твърде малко, но достатъчно, за да подлагам всичко на съмнение. Объркана съм. Имам или безупречна памет, или напълно нефункционираща. Зависи от деня. Или дали Меркурий е ретрограден.
Аз винаги си нося чантата отворена. И обувките ми често са мръсни, все ги трия и все ме настъпват. Косата ми е подредена само за час след направата на прическата. После е хаос. И чантата е хаос. И паметта на телефона. Ходя в тъмни дрехи, а съм най - цветния човек, когото познавам. Да, аз се познавам. Не знам дали се харесвам, но се познавам. И съм добра.
Нося грим само по повод, но затова пък тогава всички го забелязват. Не нося и рокли без причина. Рядко и с такава. Обувам поли и токчета, с които куцам. И това всички забелязват. 
А попринцип не ме. Дори се чудя, ако в тълпа от хора се съблека гола и започна да крещя, дали някой ще ми обърне внимание. Е, сигурно да. И ще снимат, защото издигат в култ подигравките и особено тези в интернет.
Аз съм и в интернет. Пиша новогодишни речи. Веднъж в годината. Пиша анонимно в блог. Понякога качвам снимки, защото е модерно. Не разбирам смисъла, но е модерно. Май е глупаво, но е модерно.
На етапи съм. За всичко. Един ден ям килограм сладко. На другия съм на едно кафе. Един ден, гледам огледалото злобно и тъжно. На другия се смея и танцувам в снега.
Не се влюбвам. Е, изпадам в увлечения. Изпадам. Падам. Ставам. Сама. Умна съм, повечето дни.
Иска ми се да променя всичко. От името си, през училището и града, до формата на пръстите на краката си.
Всичко. За да е ново и интересно. Да го променям пак и пак. Искам толкова много неща. Имам толкова малко воля. Да можех само това да променя...  

Б.Б.А


Тагове:   аз,   ивчо,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dreamer29
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20487
Постинги: 21
Коментари: 5
Гласове: 81
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930